Wednesday, November 19, 2008

Minda Cerdas


Minda Cerdas dirumus khusus untuk kesihatan dan kecergasan otak serta minda (keupayaan untuk berfikir). Minda Cerdas adalah makanan berfungsi sebagai tonik untuk otak yang diformulasikan melalui kaedah perubatan Homeopathy yang terbukti berkesan menyuburkan otak iaitu dengan meningkatkan fungsi sel otak. Minda cerdas amat penting untuk merangsang peningkatan IQ (kepintaran intelek) di samping mengimbangi EQ (kepintaran Emosi) dalam melahirkan seseorang individu yang bijak dan berperibadi mulia.

Minda Cerdas tidak mengandungi bahan kimia yang boleh memudaratkan seperti dadah, steroid, lead dan merkuri. Ianya selamat digunakan walaupun diambil secara berlebihan dan digunakan secara berterusan sebagai pangamalan penjagaan otak.

Minda Cerdas diambil secara hisapan dengan mengemamnya beberapa minit dan ianya mudah larut air. Ini bertujuan untuk memberi kesan yang cepat pada organ sasaran melalui proses penyerapan oleh sel-sel saraf di bawah lidah dan dihantar terus ke saraf-saraf lain. Ia juga mempertingkatkan memori atau daya ingatan anak-anak anda.

Fungsi:

  1. Meningkatkan kecerdasan otak
  2. Mengatasi keletihan fungsi saraf otak
  3. Menambah dan menguatkan daya ingatan
  4. Menghilangkan tekanan perasaan, darah gemuruh, panik dan membuat sesuatu keputusan dalam keadaan rasional- Kepintaran EQ
  5. Mengatasi masalah nyayuk dan pelupa
  6. Menjauhkan daripada kanser otak
  7. Kelihatan sentiasa sihat, cergas, bertenaga dan ceria

Penggunaan yang berterusan dan yakin dengan izin Allah, InsyaAllah anak-anak akan lahir sebagai seorang yang pintar dan berjiwa mulia. Selamat Mencuba.

Cara Guna:

  1. Kanak-kanak 12 tahun kebawah

2 biji 2 kali sehari(2 biji pagi, 2 biji petang)

2. Dewasa 13 tahun ke atas

4 biji 2 kali sehari (4 biji pagi, 4 biji petang)

No comments: