Tuesday, November 18, 2008

Al-Tibb Plus

ALTIBB PLUS dirumus daripada Herba Patawali, Ginkgo Biloba dan beberapa herba tempatan terpilih untuk melancarkan peredaran darah, menguatkan pembuluh darah dan mampu mengurangkan masalah penyumbatan (atriklorosis) yang dapat menghindari daripada masalah berkaitan darah dan saluran darah. Penyumbatan saluran darah boleh berlaku akibat wujudnya lemak dan kolestrol, lendir, gumpalan darah beku ataupun benda asing akibat makanan dan minuman yang diamalkan dalam diet seharian.

Pengambilan makanan berlemak memang tidak dapat dielakkan pada masa kini, namun dengan pengambilan ALTIBB PLUS, tiada lagi penyumbatan pada saluran darah dan seterusnya darah dapat beredar dengan lancar tanpa melibatkan proses pembesaran pada saluran darah. Ianya amat penting untuk menguatkan sistem pembuluh darah dan mengembalikan kesihatan tubuh badan ke tahap maksima.

ALTIBB PLUS tidak mendatangkan kesan sampingan kerana ia diambil selepas makan nasi waktu tengahari. Ia bertindak untuk mengimbangi gula, lemak, kolesterol dan garam berlebihan dalam badan kita.

Selain itu, ALTIBB PLUS juga berfungsi untuk membantu mengurangkan masalah:

  1. Asma
  2. Buasir
  3. Beguk
  4. Darah Tinggi
  5. Gastrik/Gout
  6. Kanser
  7. Kencing Manis
  8. Luka Dalaman/Luaran
  9. Lemah Tenaga /Letih lesu
  10. Resdung
  11. Melewatkan Rambut Beruban
  12. Melancarkan Perjalanan Darah
  13. Menghindari Mulut Berbau
  14. Sakit-sakit di bahagian Pinggang


Cara Makan: Dimulai dengan Bacaan Bismillah, Selawat dan Al-Fatihah kepada Nabi serta berdoa kepada Allah S.W.T

· 30 Hari Pertama – 2 biji selepas makan (sekali sehari)

· Selepas 30 hari – 1 biji selepas makan (sekali sehari)

No comments: