Tuesday, November 18, 2008

Air Herba Pro-Drink

Pati Herba PRO-DRINK ialah ramuan tradisional herba-herba dan akar-akar kayu terpilih dari gunung-ganang yang terdapat di Malaysia.

Ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia dan awetan – hanya sumber semulajadi sahaja yang dirumus khusus untuk menghasilkan Pati Herba PRO DRINK.

Formulasi dan rumusan Pati Herba PRO DRINK telah diakui kehebatan dan keberkesanannya sejak turun-temurun lagi dari generasi terdahulu yang telah lama mengamalkannya dan memiliki tubuh badan yang sihat walaupun dengan usia yang telah meningkat.

Pati Herba PRO-DRINK boleh diamalkan oleh semua golongan lelaki dan wanita termasuk kanak-kanak asalkan mereka mempunyai kesedaran untuk pencegahan awal daripada mendapat penyakit-penyakit kronik yang kian melanda masyarakat manusia hari ini termasuklah kanak-kanak.

Amalkanlah meminum PRO-DRINK, satu-satunya pati herba semulajadi yang baik untuk membantu anda:

  • Mencuci darah dan saluran/pembuluh darah dan sisa toksid dan beracun;
  • Membakar kolestrol dan lemak yang terperangkap dalam saluran darah dan menghalang peredaran darah; dan
  • Membantu memulih fungsi organ-organ dalaman yang bermasalah. INSYAALLAH….

MENGESAN TANDA-TANDA AWAL PENYAKIT DALAMAN ANDA DENGAN PATI HERBA PRO-DRINK

Selalu amalkan meminum PRO-DRINK untuk amalan harian bagi penjagaan kesihatan yang berterusan.

Ikutlah kaedah dan cara penggunaan yang betul sebagaimana yang disyorkan.

Perhatikanlah kesan yang dapat dilihat atau dirasai setelah diamalkan selama satu hingga dua minggu, iaitu:

  • Jika di peringkat awal terjadinya cirit-birit semasa membuang air besar. Ini bermakna proses mencuci sisa toksid dan beracun sedang berlaku;
  • Perhatikan bahawa lemak atau lendir akan keluar semasa proses membuang air besar menandakan badan mula menyingkirkan lemak dan lendir yang tidak diperlukan oleh badan;
  • Jika kerap membuang air kecil di peringkat awal;ia menunjukkan proses mencuci darah, buah pinggang dan pundit kencing sedang berlaku. Kotoran dan gula yang berlebihan keluar dapat dilihat sekiranya anda membuang air kecil dalam takungan air. Teruskan meminum PRO-DRINK dan ia akan kembali normal setelah proses tersebut selesai;dan
  • Setelah meminum PRO-DRINK dan ada tanda batuk-batuk serta keluar kahak/lendir menandakan anda mempunyai tanda penyakit Asma(lelah). Kahak/lendir tadi akan hilang sekiranya anda terus mengamalkan PRO-DRINK.

CARA GUNA:
  • 30 ml Pati Herba Pro Drink dicampur dengan 500 ml air minum dan diamalkan meminumnya 5 kali sehari setiap hari.

No comments: